Fattar nada

Hej alla ni nu ska ni få allt berättat !


Förra måndan
började jag på McD . Introduktionsdag så den va bara på två timmar, gick igenom allt som man skulle läst i en bok som vi fick . Verkade helt okey .

Tisdagen
jobbade jag då min första dag, vi fick hjälp av en tjej som hadde utbildat sig för att utbilda andra i kassan och sånt . Gick väl bra . jobbade från tio te två då . (men man lär sig verkligen inte McD på fyra timmars instruktion bara sådär)


Onsadagen
skulle ja jobbat från elva te tre, men så frågade dom om jag ville jobba te åtta ist och ja tänkte aa de va väl okey.
Efter tre va de inge skojj att jobba ville bara hem, allt blev bara jobbigt och ja kännde att det inte var skoj att jobba där, trivdes inte .

Torsdagen
var jag ledig, va på badhuset och snackade me chefen där - .

Fredagen
kännde jag verkligen inte för att jobba . men jobbade bara från elva till tre . Fick stå i drive in hela tiden . svårt som sjutton tycker ja iaf . - Sa upp mig dessutom på McD .

Lördagen
ville jag verkligen inte dit . men tog ett djup andetag och gick in och började jobba . från fem te nio på kvällen jobba ja . Och jag har nog aldrig vart med om något värre . det var bara klagande på mig och gnällande och elaka kommentarer hela tiden mot mig . I fyra timmar fick ja stå ut me de, men jag bara bara tacka och tog emot och log . Va så jädrans nära på att börja lipa framme i kassan, tårarna bara trycktes upp ögonen men ja pressa ner dom som en klump i magen .
När ja äntligen kl nio fick gå hem eller rättare sagt tjugo över nio eftersom "" tvinga mig kvar typ så utanför dörrana sprutade tårarna och ja bara grät och grät och ännu mer när ja kom hem .
Hatar det där fucking jävla placet !

Imorrn ska min moster gå dit och snacka me bossen så att vi ska lösa det .
Men jag vill aldrig mer sätta min fot där mer !
Fattar verkligen inte vad ja har gjort "" och # .


Vill inte svärta ner McD för dom andra där var jätte trevliga och kunderna står i centrum så ni får gärna gå dit och käka för McD har good food :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom värkar ju vara helt jävla störda:/

2007-09-18 @ 23:34:44
URL: http://jeessiiccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0