meeeeeeeen jäääääävlar :)

Yeah !


Va på arbetsinterjuv imorse kl halv tio på McDonalds i skara . Gick väl bra tyckte jag, lr skit bra rättare sagt :) Pratade mycket hästar . Hon som ägde McD hennes dotter red hehe . Dom sa att dom skulle höra av sig nästa vecka .
Kl tjugo över sex ringer mobben , de va McD dom ville anställa mig och jag tackade JA ;)
Så det är ju bara en deltidsanställning men de e bra de me för att



Nästa vecka så ska camilla(chefen på badhuset) snacka me mig och vi ska nog komma överens om en timanställning, så att ja ska fylla ut mina timmar från McD hos dom !




Fatta TVÅ jobba .



PEEEEEEENGAAAAAR !!


Öppnade ett sparkonto idag me, måste fan spara nu asså !!


Fy fan nu är ja riktigt glad !!!!!

Mitt liv börjar bli helt igen ;)))


- har mycket att göra nu, hjärnan sprängs känns det som ! men men ta en bit i taget .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis:) Jag vill med ha jobb:( Kan inte jag få ett av dina? ;);) HAHAHA

2007-09-07 @ 12:06:25
URL: http://jeessiiccaaa.blogg.se
Postat av: Nathaliie

Tjena ! Tack för att du sa Grattis .. men Jessica hälsade det aldrig .. hoppas allt e bra .. ha de ! Kraam !

2007-09-15 @ 17:23:33
URL: http://Nathaliieby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0