men skoj

Heiy .'


Har ganska tråkigt  nu på dagarna jobbar inte så mycket på badhuset, men så mycket som det bara går, väntar på vikarie tjänsten ;)
Så ja är hemma och fixar me en massa saker som ja ska uppnå, mina mål hehe . Går jävligt bra om jag får säga det sj hehe . Sitter minst två timmar med det varje dag hehe . Jag ska fan klara detta nu .


sen har ja börjat cykla med, i förrgår cyklade ja 1mil hehe, jobbigt som fan . Men igår fick ja hoppa in och jobba så då hann ja inte me de, synd .
Ja får ta in de idag då, men ja får nog ta de lugnare hehe . Så man inte tröttar ut sig själv hehe .


Annars är det väl okey hehe, händer inte så mycket i mitt liv nu asså hehe . På lörda är det oktoberfesten i skara så de ska jag väl gå på hehe . Sjukt det kommer bli där tror jah hhaha . äh orkar inte ens berätta veför haha a. pinsamt bara ;)



yeah yeah - all the small things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0