Nu är det stopp

Heeey .



Idag har ja inte gjort mycket, städat mitt rum och lite sånt hehe . Har inte orkat göra så mycket idag hehe, va uppe te tre inatt . Fråga inte va ja gjorde haha .
Sen så har ja och kollat på film me, Meet the Robinsons . Den va lite bra den, underhållande iaf .



Allt mitt jobbiga är nu över :) Behöver aldrig mera jobba på McD . Så jävla skönt, verkligen en lättnad !
Snackade me chefen idag i telen och han var mycket förstående och trevlig, så han ska göra så att ja inte behöver jobba ens två veckor till . Är tvungen att gå till han då på freda och skriva under papper bara . men det gör jag verkligen, bara om ja får slippa det placet mera ! 
Aah och dom där ""# dom ska han snacka me . Aja de rör inte mig mera, bara en jävligt hemsk upplevelse !!

Annars är det lungt, börjar reda upp sig nu ;)





- Saknar Madde något så hemskt mycket . Snackade ett tag med henne idag. Gumman ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica!

Okej:/
nee, de är mycke.
Har kanske fått jobb men får inte ta de för soc, och jag och Emil kanske har hittat hus i Öxabäck men kan inte flytta dit om jag inte får jobbet:/ Massa skit. Tyvärr. Hur ä'r de annars då? Puss

2007-09-20 @ 21:43:05
URL: http://jeessiiccaaa.blogg.se
Postat av: Nathaliie

Jaa :D . Jag får ta o göra de. Fan ta jessica :D .. Mohaha.. Jo , det är bara bra med mig.. Händer till helgen då ? kramKraaam .

2007-09-21 @ 10:32:22
URL: http://Nathaliieby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0