The way I are

hej hej .

Fy sjutton, käner att jag har lite mkt på gång nu asså . Och allt ska vara fördigt så snabbt som möjligt .
Har inte kunnat sovit gott bara för att ja tänker på allt samtidigt .
Men för första gången känns det skönt att det inte handlar om kärleken . är inte kär i någon just för tillfället . jävligt skönt faktis iaf just nu . ger ändå bara en massa problem .



Asså ja måste lägga upp en planeringen på mitt liv nu känner jag . Vilka mina mål är och så .


Fyfan min jobbar kompis han och hans tjej är på jorden runt resa, följer hans väg och så på internett ni får oxå kika om ni vill på
www.resdagboken.com och kilacka in på resenärer och under alias skriver du ErikP87 .
Skit häftigt är det ! jag vill oxå vara utomland och dyka och ha det gott, men kanske inte jorden runt .
Jag och Sandra har planerat in en resa om tre två år hehe . den kommer bli fett skojj, tre månder lr mer haha :)
ni får gissa vart vi ska och ska göra hihi . är mycket hemlighetsfull på den fronten hehe .




Annars förutom dom andra tusen grejerna ja ska göra så jobbar jag på som vanligt .
Ska förresten på interjuv nu på torsda på ett annat ställe, skojj de me :)


jaja har faktis inte så mkt mer att säga nu .

haD alla ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0