Äkta kärlek !

hej nu vad det ett tag sen igen haha. ibland är ja riktigt duktig på att skriva här och ibland verkligen inte hehe :)
sorry för ni som läser ;) !!


16dec blev det vi :P
Älskar min underbara pojk Jonas . Han är det bästa ja har i mitt liv just nu iaf !! Er vänner älskar ja me ;D
Kan inte förklara hur underbar han är - . Har inte sovit själv någon dag sen den 1dec :D !
Det är bara vi två, vi är verkligen menade för varandra asså !
Idag var vi på en härlig promenad uppe vid planteringen och även fast ja va lite mutter i början va du gullig så ja släppte allt det .
Du gör mig alltid glad när ja är ledsen och man kan inte bara vara arg på dig lr nått, även fast ja får mina utbrott . '
Man kan ju även säga att vi bor ihop med hehe, kanske inte skriftligt men vi har ju ändå sagt att det är så :)
Älskar dig så otroligt mycket !!! <3<3<3<3



Vad har hänt jo !
ja har:
-deklarerat haha tråkigt som fan
- jobbat som vanligt, men inte så mycket, börjar bli mera nu
- vart på akuten, mamma var jätte sjuk :( . men nu är hon bättre
- är ikapp alla Andra Avenyn avsnitten haha


Vad som händer !
ja ska:
- fylla 20 ;D;D hehehe systemet ahahaha
-ut och äta me gänget och älsk
- Jag och älsklingen ska åka bort till karlstad en hel helg
- vi ska till ikea i karlstad



ORKA !! med mina tankar bläää


Bye bye^^

Kommentarer
Postat av: Madde

så jag är inte med i gänget längre? :(

2008-04-17 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0