Café o Bar

Ikväll blir det café o bar då som ni redan visste .
Ska bli jäkligt gott ;) och roligt för den delen .
Får se vad som händer efter det hehe .


Nu håller ja på att göra iordning mig, vet fan inte vad ja ska ha på mig .
Känns som om jag inte har några kläder :( och det har ja inte heller ;(
Hatar att vara fattig .
Vill shoppa loss som fan någon dag . mmmhhh, finns mer anledningar till att ja inte gör det än inga pengar .
Får la bara dra på mig ngt .. skit .


Imorse försov sig älsk lite, han skulle spela match kl ett och halv tolv skulle han åka .
Vi gick upp kvart i elva . Han va jätte stressig och trött, fick snabba pussar hela tiden . Saknar han hehe :P
Han stack iväg till matchen och ja var kvar hemma hos han hehe, umgicks lite me hans syrra och så .
Sen så tog jag mig ork till att gå hem .


Så vid halv två gick ja på en lång promenad själv .
Inte lika roligt som att gå med älsk men med Mp3 i öronen så gick det på räls hehe .


Igår kväll kollade vi på en sådär bra film . haha kommer inte ens ihåg vad den heter :S hehe .-
Sen somnade jag in .

Nej nu måste ja gå och platta håret . Älsk ringer väl snart med <3



Bye bye^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0