Gott Nytt År !!

Ett tag sen jag vet men man hinner inte när man klättrar upp för alla stegar som bär sedan av till slutet, men som tur är det väldigt långt kvar.
Ett nytt år kommer och ett steg närmre.
Mycket har hänt sen sisst, vissa som tydligen saknat att ja inte skrivit mer. Trodde ej att ja var någon intressant person längre.

Den 16 december har jag och Jonas vart tillsammans 1 år <3 Älskar Dig! Det är alltid vi två.

Har fått två julklappar av min chef . Första är löneförhöjning :D lite mer cash iaf haha . Och den andra är en utbildning,vilket betyder att jag ska bli simlärare nästa år .
Hon är att snäll hon . Gott Nytt År Camilla!


Hela min Jul helg var inte för skoj, har aldrig haft en sådan julafton som denna. Som tur var så var vi också hemma hos Jonas familj .
Jo det tråkiga är det att min mormor tappa balansen och ramlar med huvudet rakt ner på ett element och knäcker den första kotan(atlas) . Dom fick först häfta och sy ihop skallen och sätta på henne en krage . Så hela helgen låg hon på sjukhuset, men i måndas flyttade dom henne te Karlstads sjukhus . Så nu ligger hon där och ska läkas . Tre månader måste hon ha på sig kragen .


Det är underbart att få tillbaka min bästa vän igen.

Men saknar er tallen gänget :) Gott Nytt År på alla er med !!



Bye bye ^^ och god fortsättning och gott nytt år . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0