mmm såhär är det nu

Jaha ja . i söndas jobbade ja hela dagen fram till halv sju . Sen va ja med älsk hemma . gjorde inte så mycket, softa bara . sen åkte ja och körde hem moster och handlade hehe .

Igår va ja helt seg asså, vid två åkte ja ut te moster vad där ett tag , sen va vi i stan lite tills Jonas kom hem från jobbet, så gick vi hem tesammans, sen va vi hemma hos han lite, hem igen , Myste en massa, och hadde en pratstund innan vi somnade .


- Det är så svårt för mig . Vill inte vara som jag är ibland . Det är jätte jobbigt verkligen . Mår så dåligt när ja tänker så . Varför ska ja ens behöva tänka såhär asså . Men har man blivit sviken så många gånger . Ska ja behöva plågas av det då . Orättvist . Men Jonas finns vid min sida håller om mig och säger louise jag älskar dig !
Det behövs för mig . Älskar han otroligt mycket !! !!


Kär & Galen i dig Jonas Daniel Svennson


-------------------------------------

Sitter och väntar på att Sara ska komma så vi kan hitta på något ju . har inte allt för roligt haha .

Imorrn iaf är det mycket som händer . Ja får lön :) :) så då ska ja och TC åka te skövde och shoppa !!! .
Sen ska ja på kalas till Jonas systers dotter som fyller 1 år ! Grattis lill flickan :D


jhaja nä nu ska ja kanske städa lite här hemma ehehehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0