vilken tid

hej hej .


Sitter nu hemma hos älsklingen . har vart och handlat till lillbrorsan för han fyller 9år imorrn . Fy va stor han börjar bli och ja börjar bli gammal hahah näh bara 20 hihi ^^

Fan idag har ja inte gjort många knop asså haha . Fy mig asså !! hihi ^^ men längtade så efter Jonas så ja mådde typ dåligt idag :( Ville bara ha han hos mig . Men nu är han hos mig :D lr aah ja hos han hehe .-

I måndas va ja och sökte jobb´, hoppas hoppas att ja får detta, det hadde vart så jävla perfekt !! Kunnde inte bli sämre . Så nu får ja vänta på att dom ska ringa mig . han skulle höra av sig även fast ja inte fick jobbet, det va shysst iaf :) hoppas hoppas hoppas !!! :D
Skulle tränat me med anna, men hon kunnde inte, så då va ja me älsklingen ist, det är bra träningspass det med hihi ;P, riktigt jobbit men jävligt skönt haha !!

Igår städade ja hemma, fy tycker ja städar jätte mycket hemma, men det blir lika skitigt igen haha . Men aah igår dammade jah och dammsög, skurade alla golven . Gjorde rent hela köket, spisen och det . Riktigt frächt lukatde det sen haha !
Sen gick ja till andra sidan stan, långpromenad för att hämta mosters bil som va inne på lagning . Men näh då när ja kommer dit så säger dom att det är en timma kvar .
Så chefen kör in mig te stan igen och ja och mamma sätter oss på ett fik .
Sen va hon tvungen att gå . men som tur va kom Jonas .
Där satt vi i en timma iaf . Så ringer bilverkstan och säger att bilen inte blir färdig fören nästa dag .
Så moster sj hämtade bilen idag så ja slapp det, fast det hadde vart bra om ja skulle hämtat den för då hadde ju ja gjort nått idag haha -.

jaja får vara social me pojken nu ehehe . skanar han när han är borta på dagarna juj !!
älskar dig babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0