Höst .

Nu har ja kommit hem från jobbet .
Sena kvällar är det nu :( inte för skoj, och mörkt är det med läskigt när det börjar bli så mörkt . men så regnar det med, usch fy och blä!
Har lite jobb iaf, iaf så att man klarar sig, måste nog ligga i mera med att söka nytt lr, hmm man är så lat .
Sjuk har jag blivit med mycket förkyld, ont i halsen som fan .
Tur att man har någon som kan ta hand om en :P

Det är inte roligt med regninga dagar det får en att må sämre, tänka på sånt som man inte ska tänka på .
Och det kan ja lova er det är inte roligt, man får bara försöka tänka på annat men det är inte lätt  .
Jag bråkar med mig själv varje dag och det är aldrig någon lätt match inte :S men jag brukar vinna över mig själv oftast . 
Men tiden läker alla sår !!


Imorgon är det kureringsdag, sova och åter sova hehe :)
och vänta på älsk tills han komemr hem .

Nä nu vill älsk att vi ska laga mat ihop haha han har inte lagat mat för ja jobbat för han älskar min mat ;P
-I just love him with all my heart, he´s so sweet my love <3 



Bye bye^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0